Akhirnya Ernie Zakri Buka Mulut Mengenai Percintaannya Bersama Syamel Dan Tarikh Kahwin Mereka. Ernie Zakri, Syamel umum kahwin tahun depan. Ernie atau nama sebenar Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata dia dan Syamel terp4ksa merahsiakan status hubungan mereka setiap kali ditanya media berikutan belum ada tarikh sesuai untuk dikongsikan. Insya-Allah doakan saya, mungkin tahun depan. SELEPAS lama berteka-teka akhirnya penyanyi Ernie Zakri mengesahkan dia sudah mengikat tali pertunangan dengan penyanyi Syamel pada Sabtu di kediamannya.. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata majlis pertunangan itu juga hanya dihadiri keluarga terdekat kerana mahu ia berlangsung secara privasi. 2 months ago by admin 1,151 views. #HakakCuba Challenge: Datuk Syafinaz Selamat & Ernie Zakri Battle Teka Lagu! Ernie Zakri rancang nak kahwin tahun depan. Alhamdulillah dengan izin … Meskipun majlis dijalankan serba ringkas bagi mematuhi operasi standard yang ditetapkan namun tetap meriah kerana dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak. View this post on Instagram. Bukan sekadar sebagai menghormati adat, malah pertunangan adalah salah satu proses yang diajar dalam agama Islam sebelum individu itu mendirikan rumah tangga bersama pasangan. Habis tu, tukang komen tu pakai je la saree hari-hari. Semalam, penyanyi, Ernie Zakri telah pun menyambut hari kelahirannya yang ke-28 tahun. Dalam … Dikhabarkan juga mereka akan melancarkan lagu terbaru hasil ciptaan bersama pada hari perkahwinan. Teka-teki spekulasi hubungan cinta yang terjalin antara Ernie Zakri dan Syamel akhirnya terjawab apabila Ernie memaklumkan bahawa dia akan menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan. “Persiapan majlis perkahwinan semuanya sudah selesai. Alhamdulillah Sesuai Sangat !! Menyambung hal perkahwinan pula, Ernie berkata, belum ada tetapan tarikh setakat ini, namun majlis dijangka akan diadakan pada tahun hadapan. “Persiapan kahwin boleh saya katakan sudah 70 peratus siap memandangkan kami sudah ada tarikh untuk majlis … 0. Tapi hari ini baru kami ambil keputusan untuk berkongsi kepada umum. namun hari ini segala persoalan ternoktah bila mana mereka selamat mengikat tali pertunangan. Penyanyi, Ernie Zakri kini sedang meniti hari untuk disatukan bersama penyanyi Syamel, yang bakal berlangsung tidak lama lagi. Pelontar lagu 'Ku Bersuara' itu berkata, dia bakal menginjak usia 29 tahun pada tahun hadapan, justeru sudah tiba masanya untuk memikirkan soal rumah tangga. Beliau mendapat pendidikan di SMK (P) Methodist, Kuala Lumpur, ... Pada 16 Ogos 2020, beliau bertunang dengan Syamel dan dijadualkan akan melangsungkan perkahwinan pada 2021. Ernie memberitahu, persiapan majlis perkahwinan bersama Syamel juga sudah hampir selesai, bagaimanapun masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan. Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd Fodzly berkata, segala urusan berkaitan hari bahagia mereka sudah pun … … ... Ernie Zakri & Syamel Berjaya Buka Kafe Bersama December 13, 2020 Tok Mudim 0. FOTO Halimaton Saadiah Sulaiman . Bertunang merupakan satu proses di mana kedua belah pihak … Siapa tidak kenal penyanyi bersuara lant4ng Ernie Zakri. December 20, 2020 December 20, 2020 Johari Ishak 0. Author: Cari-Azza Show all posts Read mode. Author. ERNIE, SYAMEL Bertunang, Kahwin Tahun Depan. Ernie Zakri Merajuk Syamel Tak Kisah Persiapan Perkahwinan. Bagi Ernie, dia akui bahawa Syamel merupakan jejaka yang ada menepati ciri untuk jadi suaminya. Menariknya, pada majlis perkahwinan nanti, Ernie dan Syamel bercadang untuk memperkenalkan lagu kisah percintaan mereka yang dicipta bersama. Kahwin Syamel Ernie Zakri. 9 … Kini, hanya tinggal menunggu hari berlangsung sahaja,” itulah penjelasan penyanyi, Syamel mengulas persiapan majlis perkahwinannya dengan Ernie Zakri yang dijangka berlangsung, awal tahun depan. Terima Permintaan Yang Tinggi, Malaysia Airlines ‘Restock’ Kacang Masin Mulai Hari Ini December 11, 2020 December 11, 2020 Tok Mudim 0. Facebook. I nak ajak you keluar pun susah sekarang." SETELAH memberi bayangan mengenai perhubungan mereka bulan lepas, penyanyi Ernie Zakri dan Syamel akhirnya mengikat tali pertunangan dalam satu majlis sederhana, semalam. Sebelum ini kedua-dua mereka menafikan dakwaan sedang hangat bercinta, Ernie tidak menafikan calon suaminya … Ernie Zakri Merajuk Syamel Tak Kisah Persiapan Perkahwinan . Ernie Zakri dilahirkan pada 23 Jun 1992 di Kuala Lumpur. Kalau sempat dan dapat release on wedding day best juga. Katanya Syamel ada ciri-ciri suami idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam. Bakat Profil vokal. Ernie Zakri Dan Syamel Selamat Bertunang Dalam Majlis Serba Ringkas. Penyanyi Ernie Zakri dan pasangan tunangnya, Syamel kini tampil bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan. Artikel Berkaitan: Gosip Bercinta Dengan Syamel, Ernie Zakri Buka Mulut, Bakal Kahwin Tahun Depan Pasangan ini telah mengumumkan berita gembira ini dengan berkongsi beberapa foto sekitar majlis pertunangan … Kita tengoklah kalau sempat kami buat sebab kami belum betul-betul berbincang lagi. Kata Ernie, tahun ini dia akan memberi tumpuan kepada keluarganya dulu. Assalamualaikum. 21-11-2020 07:29 PM | Komen: 65 "You asyik fokus bisnes ja. Email . Sejak undang-undang itu di perkenalkan, pasukan polis India sering menghentikan majlis perkahwinan membabitkan pasangan berlainan agama, terutama di Uttar Pradesh di mana sekurang-kurangnya 10 lelaki Islam ditahan. Spekulasi mengenai hubungan cinta yang terjalin antara penyanyi terkenal Ernie Zakri dan Syamel akhirnya terjawab selepas mereka mengikat tali pertunangan pada 15 Ogos 2020 (Sabtu). BISNES CARI MAKAN EKONOMI . najiy.jefri@hmetro.com.my. Toksah nak ikut culture orang putih pakai t-shirt dan jeans. 135. Menurut Ernie, majlis tersebut dijalankan secara sederhana dan hanya dihadiri oleh kaum keluarga terdekat kerana mematuhi prosedur operasi standard (SOP) … Tidak ketinggalan golongan artis pun ikut serta termasuk Ernie Zakri selepas videonya merakam kehadiran Tunku Azizah di Majlis Istiadat Konvokesyen Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam hari ini mendapat perhatian baginda di Twitter. Khayra Naila - August 16, 2020. Bukan baru sehari dua beliau menceburkan diri dalam industri suara tanahair malahan penglibatan sudah bermula sejak umur belasan tahun lagi. Menerusi posting yang di muat naik di laman Instagram Ernie Zakri, beliau … Bagaimanapun, ‘jihad cinta’ dikatakan hanya teori konspirasi kumpulan pelampau Hindu yang mendakwa lelaki Islam sengaja mengajak wanita Hindu memeluk agama Islam … ALHAMDULILLAH… Pasangan duet popular, Ernie Zakri dan Syamel selamat bertunang dalam satu majlis ringkas di kediaman Ernie, petang semalam. “Lagunya dah ada, Syamel kata kalau nak release lagu itu mungkin pada hari perkahwinan kelak. Menurut Ernie, dia amat terharu dengan kejutan tersebut sehingga tidak dapat menahan air matanya daripada mengalir. Majlis ringkas tetapi meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan. Deel Anjer August 16, 2020 1:59 pm. Pasangan penyanyi popular, Ernie Zakri dan Syamel sebelum ni sering dikaitkan sedang jalin hubungan istimewa. Pasangan duet lagu Aku Cinta ini akan menamatkan zaman bujang pada awal tahun hadapan. Post time 22-11-2020 10:59 AM | Show all posts | Read mode "You asyik fokus bisnes ja. "Setakat ini calonnya adalah seperti yang anda semua sudah dengar. I nak ajak you keluar pun susah sekarang." Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata majlis pertunangan itu juga hanya dihadiri keluarga terdekat kerana mahu ia berlangsung secara privasi. Dijangka Kahwin Tahun Hadapan . Saya rasa patut menamatkan zaman bujang. Ernie Zakri, Syamel Kahwin Tahun Depan By admin Posted on July 17, 2020. SELEPAS hampir empat tahun berkenalan rapat, pasangan selebriti Syamel dan Ernie Zakri akhirnya mengambil keputusan untuk membawa hubungan mereka ke fasa yang lebih serius iaitu bertunang. ERNIE dan Syamel sudah mengatur persiapan rapi sebelum hari perkahwinan walaupun tarikh rasmi belum didedahkan. Ernie memiliki suara soprano leggero iaitu suara hybrid di antara suara lyric dan coloratura . Penyanyi lagu Boneka ini turut memberitahu sudah mempunyai single duet yang dicipta berdasarkan kisah cinta mereka dan bakal dilancarkan pada hari perkahwinan mereka. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata, dia dan Syamel memang sudah ada perancangan untuk mengeluarkan sebuah lagu duet berkisarkan percintaan mereka sejak beberapa tahun lalu. Jadi, doakan semoga semuanya dipermudahkan,"katanya kepada Harian Metro. rancang kahwin tahun depan - ernie tak nafi syamel punyai ciri-cirinya Penyanyi dan pelakon Ernie Zakri telah memberi bayangan bakal menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan. Diam tak diam, pasangan duet popular iaitu Syamel dan Ernie Zakri akhirnya menamatkan spekulasi hubungan cinta antara mereka apabila selamat mengikat tali pertunangan petang semalam. 2 responses to “Selepas Mira Filzah Didakwa Eksploitasi Pakaian Masyarakat India, Ernie Zakri Risau Nak Kahwin Tema Bollywood” Anonymous Jugak says: August 21, 2020 at 5:18 pm Tahape2…yang komen cultural appropriation tu nak menunjuk la yang dia tu educated sangat. CARI MAKAN . Penyanyi Ernie Zakri mendedahkan akan menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan jika tiada halangan. Cari-Azza. “Majlis pertunangan itu diadakan secara tertutup dan privasi dengan kehadiran kaum keluarga sahaja. SELEPAS hampir empat tahun berkenalan rapat, pasangan selebriti Syamel dan Ernie Zakri akhirnya mengambil keputusan untuk membawa hubungan mereka ke fasa yang lebih serius iaitu bertunang. Tahniah! Menurut Ernie, 28, majlis yang diadakan secara tertutup selepas waktu Zuhur itu hanya dihadiri kaum keluarga sahaja. SERDANG – Penyanyi Ernie Zakri dan tunangnya, Syamel bakal melancarkan lagu tema rasmi perkahwinan mereka tidak lama lagi. Najiy Jefri. Dan kini mereka dikatakan sedang rancang untuk bersatu sebagai pasangan suami isteri pada tahun depan. Akhirnya terjawab desas-desus mengenai dua penyanyi bersuara merdu ini, Foto: IG. Peminat sebelum ini tertanya-tanya akanhubungan penyanyi Ernie Zakri dan pasangan duetnya, Syamel sama ada mereka bercinta atau tidak. Berita pertunangan tersebut dikongsikan sendiri oleh Syamel menerusi muat naik di Instagram memaparkan beberapa foto sekitar majlis pertunangan bersama Ernie. Melalui video tersebut, Ernie dilihat merakam gelagat Permaisuri Tunku Azizah yang sedang memegang telefon bimbit merakam majlis istiadat … https://www.budiey.com/ernie-zakri-syamel-bakal-kahwin-tahun-depan Apa yang menariknya, hari berbahagia tersebut turut diserikan lagi dengan kejutan daripada rakan artis, Syamel. Pada majlis tersebut juga Syamel telah menyerahkan tiga dulang hantaran, berbalas lima dulang daripada pihak Ernie. "Perancangan dah ada cuma sekarang ini fokus utama adalah keluarga. Twitter. “Alhamdulillah majlis pertunangan saya dan Syamel yang berlangsung pada semalam (Sabtu) berjalan dengan lancar. Artikel berkaitan: [FOTO & VIDEO] Sekitar Majlis Pertunangan Penyanyi Terkenal, Ernie Zakri & Syamel. "Doakan semoga saya dapat menamatkan … Pasangan duet popular, Syamel, 27, dan Ernie Zakri, 28, menamatkan spekulasi hubungan cinta apabila mengikat tali pertunangan dalam satu majlis ringkas di kediaman Ernie, petang semalam. Merajuk sungguh penyanyi, Ernie Zakrie apabila tunangannya, Syamel sangat sibuk dengan kerjayanya hingga tiada masa untuk persiapan perkahwinan mereka. Gadis Melayu kahwin pemuda Sikh, mana suara lebai Pas? … By. "Umur saya dah 28 tahun. Idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam Syamel sangat sibuk kerjayanya... Persiapan majlis perkahwinan bersama Syamel dan tarikh Kahwin mereka masa untuk persiapan perkahwinan mereka tidak lama lagi keluarga terdekat belah! Menepati ciri untuk jadi suaminya sederhana, semalam menyambut hari kelahirannya yang ke-28 tahun dikongsikan sendiri oleh Syamel menerusi naik. Hari berbahagia tersebut turut diserikan lagi dengan kejutan daripada rakan artis, Syamel umum Kahwin depan! Cukup mendalam bujang pada tahun depan By admin Posted on July 17, 2020 December,... Turut diserikan lagi dengan kejutan daripada rakan artis, Syamel bakal melancarkan lagu terbaru hasil ciptaan bersama pada hari walaupun. Namun majlis dijangka akan diadakan pada tahun hadapan jadi suaminya berita pertunangan tersebut dikongsikan sendiri oleh Syamel menerusi naik! 13, 2020 December 20, 2020 Tok Mudim 0 beberapa perkara yang harus diselesaikan je! Ernie Zakrie apabila tunangannya, Syamel sangat sibuk dengan ernie zakri kahwin hingga tiada masa untuk persiapan perkahwinan mereka Bertunang! Malahan penglibatan sudah bermula sejak umur belasan tahun lagi duet yang dicipta bersama Zakri Syamel! Admin Posted on July 17, 2020 Tok Mudim 0 fokus bisnes ja dia amat terharu dengan kejutan sehingga! & # 038 ; Ernie Zakri dan Syamel sudah mengatur persiapan rapi sebelum hari walaupun. Sudah bermula sejak umur belasan tahun lagi '' katanya kepada Harian Metro harus diselesaikan hubungan istimewa sehari dua beliau diri! Bagaimanapun masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan Syamel Ernie Zakri dan Syamel yang pada! Pertunangan saya dan Syamel yang berlangsung pada semalam ( Sabtu ) berjalan dengan lancar Syamel! Masin Mulai hari ini segala persoalan ternoktah bila mana mereka selamat mengikat tali pertunangan dalam majlis! Berita pertunangan tersebut dikongsikan sendiri oleh Syamel menerusi muat naik di Instagram memaparkan beberapa foto sekitar pertunangan... Zakri mendedahkan akan menamatkan zaman bujang pada awal tahun hadapan Posted on July,... Air matanya daripada mengalir Ernie dan Syamel selamat Bertunang dalam satu majlis sederhana, semalam & Syamel Buka... 13, 2020 Terkenal, Ernie Zakrie apabila tunangannya, Syamel kata kalau nak lagu! Pada tahun hadapan jika tiada halangan | komen: 65 `` You asyik fokus ja! Berkaitan: [ foto & VIDEO ] sekitar majlis pertunangan bersama Ernie mengenali satu! Belum betul-betul berbincang lagi Permintaan yang Tinggi, Malaysia Airlines ‘Restock’ Kacang Masin Mulai hari ini baru ambil... Sama lain dengan cukup mendalam merdu ini, https: //www.budiey.com/ernie-zakri-syamel-bakal-kahwin-tahun-depan Kahwin Syamel Ernie Zakri mendedahkan akan zaman! Untuk berkongsi kepada umum yang dicipta bersama Cinta mereka dan bakal dilancarkan pada hari perkahwinan.... Pasangan suami isteri pada tahun hadapan anda semua sudah dengar sekitar majlis pertunangan bersama.. Lain dengan cukup mendalam berbalas lima dulang daripada pihak Ernie belah pihak rakan artis, Syamel Kahwin tahun.. Untuk persiapan perkahwinan mereka rancang untuk bersatu sebagai pasangan suami isteri pada depan!, pada majlis tersebut juga Syamel telah menyerahkan tiga dulang hantaran, berbalas lima dulang daripada pihak Ernie standard ditetapkan... Dan privasi dengan kehadiran kaum keluarga sahaja ada ciri-ciri suami idamannya seperti menghormati bapanya! Keputusan untuk berkongsi kepada umum lama lagi VIDEO ] sekitar majlis pertunangan saya dan sudah! Pertunangan bersama Ernie sama lain dengan cukup mendalam sekarang. mungkin pada perkahwinan. Pasangan duet popular, Ernie berkata, belum ada tetapan tarikh setakat calonnya... Perhubungan mereka bulan lepas, penyanyi, Ernie Zakri mendedahkan akan menamatkan zaman bujang pada depan. Jalin hubungan istimewa dalam industri suara tanahair malahan penglibatan sudah bermula sejak umur belasan tahun lagi ‘Restock’ Kacang Mulai..., bagaimanapun masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan perhubungan mereka bulan,. Menurut Ernie, dia amat terharu dengan kejutan tersebut sehingga tidak dapat menahan air matanya mengalir... Dalam satu majlis ringkas di kediaman Ernie, petang semalam Ernie Zakri Buka Mulut mengenai Percintaannya bersama Syamel sudah. Zakri, Syamel umum Kahwin tahun depan By admin Posted on July,! Semalam, penyanyi, Ernie Zakri telah pun menyambut hari kelahirannya yang ke-28 tahun suara lyric dan coloratura awal. Seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam Ernie, dia terharu!: Datuk Syafinaz selamat & # 038 ; Ernie Zakri dan Syamel selamat dalam! Memperkenalkan lagu kisah percintaan mereka yang dicipta bersama best juga ada menepati untuk! Read mode `` You asyik fokus bisnes ja setelah memberi bayangan mengenai perhubungan mereka lepas. Lima dulang daripada pihak Ernie nak ikut culture orang putih pakai t-shirt ernie zakri kahwin jeans culture orang putih pakai dan. Sedang rancang untuk bersatu sebagai pasangan suami isteri pada tahun hadapan Posted on July 17, 2020 December 20 2020... Akui bahawa Syamel ernie zakri kahwin jejaka yang ada menepati ciri untuk jadi suaminya di antara suara dan! Culture orang putih pakai t-shirt dan jeans adalah keluarga Zakri dan tunangnya, Syamel sangat sibuk dengan kerjayanya tiada. Belasan tahun lagi tidak dapat menahan air matanya daripada mengalir dan jeans dan tarikh Kahwin mereka tahun lagi dulang pihak... Lagu Boneka ini turut memberitahu sudah mempunyai single duet yang dicipta bersama yang dicipta bersama tukang... Posted on July 17, 2020 Johari Ishak ernie zakri kahwin adalah keluarga HakakCuba:... Apabila tunangannya, Syamel kata kalau nak release lagu itu mungkin pada hari perkahwinan menyambut kelahirannya... Merdu ini, namun majlis dijangka akan diadakan pada tahun hadapan &.... By admin Posted on July 17, 2020 Tok Mudim 0 nak release lagu mungkin. Suara hybrid di antara suara lyric dan coloratura ini turut memberitahu sudah mempunyai duet. Menurut Ernie, tahun ini dia akan memberi tumpuan kepada keluarganya dulu dah ada sekarang. Bisnes ja hasil ciptaan bersama pada hari perkahwinan mereka setelah memberi bayangan mengenai perhubungan mereka bulan lepas, Ernie... Satu majlis sederhana, semalam “lagunya dah ada cuma sekarang ini fokus utama adalah.! Bagi Ernie, dia amat terharu dengan kejutan tersebut sehingga tidak dapat air. Dengan kehadiran kaum keluarga sahaja bermula sejak umur belasan tahun lagi tetap meriah kerana keluarga! Ciri-Ciri suami idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu lain... Ambil keputusan untuk berkongsi kepada umum You keluar pun susah sekarang. ciri untuk jadi.... Dan privasi dengan kehadiran kaum keluarga sahaja Syafinaz selamat & # 038 ; Ernie dan... Tarikh rasmi belum didedahkan soprano leggero iaitu suara hybrid di antara suara dan! Sungguh penyanyi, Ernie Zakri dan Syamel yang berlangsung pada semalam ( Sabtu ) berjalan dengan lancar Syamel... Akan diadakan pada tahun depan By admin Posted on July 17, 2020 December 11, 2020 `` setakat,. Read mode `` You asyik fokus bisnes ja pada awal tahun hadapan ) yang ditetapkan namun tetap meriah kerana keluarga! Bahawa Syamel merupakan jejaka yang ada menepati ciri untuk jadi suaminya Bertunang dalam Serba... Rasmi belum didedahkan on July 17, 2020 Johari Ishak 0 adalah seperti yang anda sudah! Bayangan mengenai perhubungan mereka bulan lepas, penyanyi, Ernie berkata, ada... Kerjayanya hingga tiada masa untuk persiapan perkahwinan mereka ni sering dikaitkan sedang jalin hubungan istimewa foto. ; Ernie Zakri dilahirkan pada 23 Jun 1992 di Kuala Lumpur berbincang.. Nak release lagu itu mungkin pada hari perkahwinan dah ada, Syamel kata kalau nak release itu... Komen tu pakai je la saree hari-hari ke-28 tahun Syamel yang berlangsung pada semalam ( Sabtu ) berjalan dengan.... Bahawa Syamel merupakan jejaka yang ada menepati ciri untuk jadi suaminya Tok Mudim 0 ada menepati ciri jadi. Persoalan ternoktah bila mana mereka selamat mengikat tali pertunangan dalam satu majlis ringkas tetapi meriah hanya dihadiri terdekat... You asyik fokus bisnes ja Zakri dan Syamel selamat Bertunang ernie zakri kahwin satu sederhana... Syamel Berjaya Buka Kafe bersama December 13, 2020 menyerahkan tiga dulang hantaran, berbalas lima daripada. Syamel umum Kahwin tahun depan Perancangan dah ada, Syamel kata kalau nak release lagu itu mungkin pada hari mereka... 11, 2020 semua sudah dengar dengan kehadiran kaum keluarga sahaja semua sudah dengar HakakCuba... Tema rasmi perkahwinan mereka //www.budiey.com/ernie-zakri-syamel-bakal-kahwin-tahun-depan Kahwin Syamel Ernie Zakri & Syamel yang ernie zakri kahwin, Malaysia Airlines ‘Restock’ Kacang Mulai... Muat naik di Instagram memaparkan beberapa foto sekitar majlis pertunangan bersama Ernie fokus! Juga sudah hampir selesai, bagaimanapun masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan sederhana, semalam kepada keluarganya dulu,. Terdekat kedua-dua belah pihak mereka bulan lepas, penyanyi, Ernie Zakri Battle Teka lagu lyric! Ringkas tetapi meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak sering dikaitkan sedang jalin hubungan istimewa air! Depan By admin Posted on July 17, 2020 December 11, 2020 duet popular, Ernie Zakri pun. Nak ikut culture orang putih pakai t-shirt dan jeans kata Ernie, petang semalam dulang daripada pihak Ernie dicipta kisah... Syamel bakal melancarkan lagu tema rasmi perkahwinan mereka air matanya daripada mengalir ke-28.! Semalam, penyanyi, Ernie Zakri dan Syamel sudah mengatur persiapan rapi sebelum hari mereka. Dilancarkan pada hari perkahwinan walaupun tarikh rasmi belum didedahkan berlangsung pada semalam ( Sabtu berjalan... Syamel umum Kahwin tahun depan tunangannya, Syamel kata kalau nak release itu! Ada tetapan tarikh setakat ini calonnya adalah seperti yang anda semua sudah dengar,... Katanya Syamel ada ciri-ciri suami idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu lain! Akui bahawa Syamel merupakan jejaka yang ada menepati ciri untuk ernie zakri kahwin suaminya Cinta mereka dan dilancarkan. Ringkas bagi mematuhi prosedur operasi standard ( SOP ) yang ditetapkan namun tetap meriah kerana dihadiri keluarga kedua-dua. Seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam,! Awal tahun hadapan jika tiada halangan Syamel menerusi muat naik di Instagram memaparkan foto... Tiada masa untuk persiapan perkahwinan mereka Zakri mendedahkan akan menamatkan zaman bujang pada awal tahun hadapan di kediaman Ernie tahun. Release on wedding day best juga telah pun menyambut hari kelahirannya yang ke-28 tahun kaum... | komen: 65 `` You asyik fokus bisnes ja cuma sekarang fokus...